Maak een Mijn Aegon account aan

Verhuisd?

Bent u verhuisd en heeft u nog geen Mijn Aegon account of bent u uw inloggegevens vergeten? Geef dan eerst uw nieuwe adres door aan onze klantenservice. Na 48 uur is uw adreswijziging verwerkt en kunt u (opnieuw) toegang tot Mijn Aegon aanvragen.
Geef uw verhuizing door aan onze klantenservice
Uw gegevens
Speciale tekens, behalve .-' zijn niet toegestaan
Speciale tekens, behalve .-' zijn niet toegestaan
Speciale tekens, behalve .-' zijn niet toegestaan
Vul een geldige datum in DD/MM/JJJJ
Uw adres
Postcode moet in het formaat 1234AB zijn
Speciale tekens, behalve .-' zijn niet toegestaan
Speciale tekens, behalve .-'/ zijn niet toegestaan
De ingevoerde adresgegevens zijn niet bekend. Neemt u contact op met de afdeling Klantenservice.
Inloggen informatie
Ongeldig formaat. Voorbeeld: [email protected]
U heeft een onjuist formaat mobiel telefoonnummer ingevoerd. Voorbeeld: +31612345678
Uw wachtwoord voldoet niet aan de eisen
Herhaal niet meer dan drie keer hetzelfde teken achterelkaar
  • Tenminste 1 kleine letter
  • Tenminste 1 hoofdletter
  • Tenminste 1 cijfer
  • Tussen 12 en 100 tekens lang
  • Tenminste 1 speciaal teken, alleen !"#$%&()*+,-./:;<=>?@[\]^_`{|}~ zijn toegestaan
Aegon rekening- of polisnummer
Ongeldig polis- of rekeningnummer