Maak je Mijn Aegon-account aan

Om inzicht te krijgen in je gegevens, vragen wij je je identiteit te bevestigen. Identificeren kan op twee manieren:
Account aanmaken via iDIN Snelste optie
Met iDIN kun je met je bank snel en eenvoudig bevestigen wie je bent. iDIN wordt eenmalig gebruikt om jouw persoonlijke gegevens op te halen. We krijgen dus geen informatie over je transacties en inlog- en bankgegevens. Helemaal veilig dus.
Met het inloggen via je cardreader of Mobiel Bankieren, krijg je toegang tot je Mijn Aegon-account. Aegon krijgt geen inzicht in je bankgegevens of transacties.
  • Dit is eenmalig, er wordt geen permanente koppeling gemaakt
  • Aegon krijgt geen inzicht in je bankgegevens of transacties
Met het inloggen via je Rabo-scanner of Mobiel Bankieren app, krijg je toegang tot je Mijn Aegon-account. Aegon krijgt geen inzicht in je bankgegevens of transacties.
  • Dit is eenmalig, er wordt geen permanente koppeling gemaakt
  • Aegon krijgt geen inzicht in je bankgegevens of transacties
Als je bank niet in deze lijst staat, kun je helaas niet via iDIN inloggen.
Maak snel een account aan via iDIN
Inloggen bij
Account aanmaken via activatiecode

Je kunt ook handmatig een account aanmaken door je gegevens zelf in te vullen. Binnen drie werkdagen sturen we je per brief een activatiecode, waarmee je jouw account kunt activeren. Als de activatiecode is ingevoerd, is je account klaar voor gebruik.

Activatiecode opvragen